Tuesday, January 6, 2015

סיכום של סדנא בתל-אביב.


טוב, הגיע הזמן לסכם את הסדנא המקסימה שחוויתי בתל-אביב. זאת הסדנא הראשונה שהעברתי אחרי הפסקה ארוכה מאוד, התרגשתי וחיכיתי לזה המון!נהניתי מהאווירה של סדנא, כיף, הומור, דקות של דממה מוחלטת, חיוכים, צחוקים, המון אהבה ועידוד שקיבלתי מכולן!
נהניתי מאוד לעבוד עם נשים מוכשרות שהגיעו לסדנא, נשים עם טעם טוב ורצון ללמוד ולהצליח.בכל אחת ראיתי קסם משלה ונהניתי מכל רגע להיות במקום ההוא!תודה ענקית מגיע למארחת שלנו, אישה מקסימה ודואגת לכל פרט ופרט, עם המון נתינה, חוש הומור ואכפתיות 



ועכשיו ברשותכם אני יתחיל מהתחלה
אני ב 6:30 ברכבת מאשקלון לכיוון של תל-אביב
אחרי שבועיים של התרגשות, התכוננות, קניות של חוטים, חומר מילוי, ארגון של חוטים לכל אחת ממשתתפות והמון מחשבה ודאגה איך זה יהיה?!...


בתחנת רכבת בתל-אביב פגשה אותי "בוכרית מקסימה" כך היא ביקשה לקרוא לה !
לקחה אותי עד לביתה, שכולו סטודיו אחד שלם של יצירות מהממות 
הכינה לי נס קפה ונתנה לי את הבמה


:הסדנאות שלי בנויות משני מפגשים, במפגש הראשון 
אני מספרת על עצמי, איך התחלתי לסרוג בובות, איך התחלתי להיות מעצבת בובות סרוגות
אני מספרת על סוגים של בובות סרוגות, סוגים של סריגה, על דגמים שונים של בובות. על חוטים, מסרגות, עיניים לבובות, מחטים לתפירה של בובות ועוד.
בנות מקבלות הוראות סריגה כתובות לבובות ומתחילות לסרוג.


 בדרך כלל בסדנא יש שתי קבוצות, קבוצה אחת של מתחילות, והשניה של מתקדמות, כל קבוצה סורגת את הבובה שלה, בסדנא הנוכחית סרגנו כבשים


בקבוצה של מתחילות סרגנו את הכבשה המתוקונת הזאת


אלה הראשים השעירים והרכים של כבשים שבנות סרגו

 

ובקבוצה של מתקדמות סרגנו כבשה מהממת, אבל לא קלה לביצוע
כבשה בפיג'מה ונעלי בובה עם ראש פונפונים


ואלה הראשים המתוקות של כבשים שסרגו הבנות בקבוצה של מתקדמת


טוב, לא אמרתי עדיין מילה טובה על נשנושים שבנות טרחו להביא, הכל היה מאוד יפה וטעים!
חבל שלא יצא לי לצלם את הכל, והיה הרבה!


בהפסקה בין שני המפגשים בנות היו אמורות לסיים לסרוג את החלקים של הבובות ולהביא אותן למפגש השני.
 במפגש השני התעסקות בחיבורים של הבובות, זה החלק המרגש והחשוב והמשמעותי בעיצוב בובות, אך זה החלק שרובם לא אוהבים ומתקשים בו.


אך הצלחנו ובגדול!
לכל אחת ואחת מהבנות הכנתי קולג' מתמונות שצילמתי בסדנא, מקווה שיהיה לכן כיף להזכר בסדנא שלנו 

באהבה ליונה

באהבה לדבי

באהבה לאביטל
  
 באהבה לטטיאנה המדהימה!

באהבה לאילת

באהבה למירים

באהבה לרינה המארחת המקסימה שלנו

כל הבובות מצטלמות ביחד

בנות שהרשו לצלם את עצמם =)) הייתן מקסימות!!!






No comments:

Post a Comment